blixtgordon

Brrr vad kallt.

Kategori: Allmänt

Fredag 25 Januari 2013
 
Fy vad kallt det är ute, kan det inte bli lite varmare nu. Nu har jag haft en vecka semester, den har gått fort nu får Thomas ta över med Lucy. Det ska nog gå bra, men han har inte samma tålamod som jag har. Just nu ligger lilla yrhättan vid mina fötter och sover, men snart är vi på`t igen. Det känns faktiskt riktigt skönt att vara i farten hela tiden. Så har jag haft det i 13 år så varför inte ha det i minst 10 till.
 
Lucy har hjälpt mig idag och torka golvet, kanske ska man lära henne att städa så slipper jag.
Jag har dåligt samvete att jag inte hjälper Anna och Billy med Joey, men jag måste först lära känna Lucy innan jag tar hand om Joey. Vet att dom inte kräver det, men vill ju så gärna hjälpa till. Hoppas att dom får barnomsorg snart.
 
Nä nu ska jag titta på TV en stund, blir inte mycket sånt när man har "bebis" i huset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: