blixtgordon

Träning

Kategori: Allmänt

Tisdag 11 September 2012
 
Kvällen tillbrimgade jag med Anna och Agne på träningsbanan. Oj vad trötta vi är Anna och jag men Agne icke. Men han blir duktigare och duktigare, verkar som han börja fatta att det är Anna som bestämmer. Men hon får kämpa men hon ger sig inte. Har gett sig katten på att hon ska klara detta, så alla olyckskorpar på rätt. Han är ju urstark och har energi för åtta.Fattar inte att han orkar, men jag såg lite trötthet när vi gick hem. Men bara lite.
 
Idag har jag mått lite bättre, känner att jag kan tänka på Gordon utan att gråta.
 
Läste en artikel i HN idag, en badgäst som klagade på att vi hade nakenbad i stan. Hon tyckte att det var fruktansvärt att se nakna män och kvinnor. Kom inte hit då! Vi badar väl nakna här i Varberg hur mycket vi vill. Tänk att man kan hänga upp sig på en sån grej, folk är inte kloka.
 
 

Tiden är den mest rättvistb fördelade resursen. Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn.
                                                                                                                                Okänd.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: