blixtgordon

Kurs i dagarna två.

Kategori: Allmänt

Tisdag 25 September 2012
 
Kurs på Campus, om jämställdhet och jämlikhet. Väldigt spännande fick andra synvinklar att se. Hur vid kan ändra på attityden mellan vad som är " tjej eller kill " grejeroch att alla kan göra det dom vill av olika aktiviteter.
imorgon blir det disskusioner och fler utmaningar.
 
Sen bar det av och hämta Agne och träning på schemat, idag var inte Anna riktigt på humör så jag tog honom en del. Han känner så väl när man har dålig energi.
 
jag har kommit på nu att jag mår mycket bättre, inte att jag inte saknar Gordon fruktansvärt mycket men känner att nu kan jag tänka på honom lite oftare utan att gråta. Men klart att det gör ont i hjärtat när man ser alla människor med sina hundar. Jag vet att min tid kommer också.
 
 

Små stjärnor lyser också i mörkret.
                                         Finland
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: