blixtgordon

November

Kategori: Allmänt

 
 
Torsdag 1 november 2012.
 
Detta är inte klokt vad tiden går, tycker inte det var längesen vi var ute och åkte Bonneville.
Nu är det bara att se framåt, först Annas 30-årsdag, Joeys födelsedag och sen jul.
Känner mig bättre idag, var en jobbig dag igår bara grät och tänkte på min goa Gordon. Fattar inte att det ska göra sååååå ONT så länge.
Imorgon är det 3 mån sen han fick somna in och Thomas ger sig inte, med andra ord ingen ny hund. Det är det som är så jobbigt att veta ingen mer vovve här i huset, vet att jag har skrivit detta förr. Tror att han ska få mig att inse hur "skönt" det är utan hund, men jag vill inte ha det skönt utan hund.
Men nu får jag ta mig i kragen och inte tänka så mycket på det, för då blir jag tokig.
 
Idag kommer vår solstråle Alize och piggar upp tillvaron, alltid lika roligt att mysa ihop med henne.
 

Ändra dina tankar och du ändrar din värld.
                                                                 Norman Vincent Peale.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: