blixtgordon

Nu var denna helgen över.

Kategori: Allmänt

Måndag 28 Maj 2012.

Helgerna går så fort tycker jag, springer iväg. Denna helgen gick ju i Eurovision Contest Songs tecken, har inte tittat på detta på säkert 10 år. Men vi hade lilla grodan hos oss och hon ville se det. Alize förklarar för mig att man skulle ha fika och snacks denna kvällen. Vi satte oss tillrätta framför TV:n, Thomas gick ner och titta på TV där nere. Han sa att vill inte titta på sån "skit", men jag måste säga det var riktigt spännande. Innan på dan hade vi grillat och haft det mysigt, Alize, Thomas och jag, dom bägge vovvarna också.

Alize var nöjd med att Loreen vann, visst hon var bäst.

Igår var det Morsdag och jag fick en tomatplanta utav ungarna, dom kom hit på en snabbfika. Dom hade varit hos Anki och ätit innan, hon ska ju också firas. Hon hade lille Joey pingstafton, tycker det är jättebra att vi kan dela upp det så. Vi har Alize hon har Joey.

Nu sitter jag här och slötittar på TV:n sen blir det sängen.


Här kommer lite bilder från helgen och givetvis en bild på Loreen.














Kommentarer


Kommentera inlägget här: