blixtgordon

ursäkta

Kategori: Allmänt

Måndag den 16 Juli 2012.

Nu var det dags att skriva så tangentbordet glöder. Helgen har varit rolig men kaotisk, W&W tar mycket tid för en och man är så trött på kvällen när man kommer hem, att sängen är en bäste vän. Startade klockna halv sju på fredagen och bilarna börja komma och regnet förstås men bara glada miner, för intresset är ju detsamma. Sen bestämde sig solen för att titta fram och då fyllde det på rejält med folk och bilar. Fredagen gick ganska smärtfritt ändå, hade man vetat hur lördagen skulle bli så hade jag nog stuckit till någon öde ö, där ingen kunde hitta mig. Vädret var det inget fel på inte heller folket, men det fullkomligen vällde in bilar och köerna tog aldrig slut. Tyvärr blev det så vid utgång också, vissa fick köa i 4 timmar och va inte glada vilket jag kan förstå. Men vi kunde inget göra p.a. att polisen hade tagit över dirigering av bilarna och det blev en propp. När sen "våra killar" tog över löstes proppen upp. Men skadan var ju redan skedd. Men klockan 23:00 åkte jag från fältet och då hade alla bilar kommit iväg.
Men jag tror att dom flesta tyckte det var bra, men som en av våra yngre tjejer sa- det tar 7-8 timmar att få in alla bilar, hur tror dom då att dom ska komma ut 2 timmar det var klokt sagt.

Men nu är det över och får se om det är någon som orkar eller kan till nästa år, för då är det bara på`t igen

Tröttheten börjar släppa nu, men det tar flera dagar för den gamla kroppen att hämta sig.

Tack och hej Wheels & Wings för detta året.


hann tyvärr inte ta några bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: