blixtgordon

Äntligen Fredag

Kategori: Allmänt

Fredag 20 Juli 2012

Varför skriver jag det? har ju semester så det spelar ingen roll. Idag har vi haft våra barnbarn här, ja Alize har ju sovit över som hon alltid gör torsdag till fredag.
Men den lille kom och förgyllde vår tillvaro, så nu har jag sovit i 1½ tim hahahaha.
Vi gick ner till Komedianten och lånade böcker och fikade, vad gör Joey där jo han slår till sin burk med mat och vad händer då? Jo den åker i golvet det yr glas överallt, såååå pinigt tyckte Alize (fast det var hennes älskade lillebror som gjorde det). Men så charmig som han är, så fick vi en ny burk och personalen sa att det gjorde inget.
Jaha sa jag till Alize nu är vi kända här, sen gick vi om Kvantum och hem. Joey är inte svår att ha med sig i stan, han tittar på allt och skrattar. Folk ler så fint åt honom och säger ååååååhhhh vilken gullig liten kille.
Alize är sååå himla duktig hon gick fram och tillbaka från stan, inget tjafs om glass eller godis man får tvinga henne att köpa glass. Det är min groda.

Nu sitter vi här Thomas och jag och myser ( som det är så populärt att säga nuförtiden)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: