blixtgordon

Fryser.

Kategori: Allmänt

Tisdag 3 januari 2012



Här är så jävla kallt, man kan tro att det är 10 minus. Blåst är nog det värsta som finns, säger jag som är född och uppväxt vid havet. Men vädrets makter rår vi inte på.

Idag har vi varit i Göteborg med ett gäng killar, dom var och skejta på Area 51. Väldigt häftigt får jag säga, insprängt i ett berg, kunde dom åka hur mycket som helst och störde in gen. Morgondagen bjuder på film på gården, sen går vi hem och firar helg.


Tänkte att jag ska slänga ut julen på torsdag och fredag, ska bli skönt att bli av med alla julgrejer.
Lika roligt som jag tycker att det är att plocka fram, lika gott är det att plocka bort. Tycker att det plockas fram mindre och mindre saker varje år, men jag har ju alltid gillat julen men kanske är det åldern som bestämmer.



Nä nu ska jag titta på hårdrockens historia och sen blir det lite hockey.

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: