blixtgordon

Tankar.

Kategori: Allmänt

Torsdag 2 Februari 2012.

Tänker på en go tjej som skulle fyllt år idag, men som omkom i en brand för ett år sen. Carina och Mats tänker på er och att ni inte har er lilla goa Lisa hos er. Men jag vet att hon finns där någonstans och ser till er och sina syskon. Denna dagen har varit tung på nåt vis, tänker på Lisa, på Tobbe och hans flickvän och vänner som inte heller fick stanna kvar hos oss.
Tänker på alla anhöriga och hur dom har det.
Sen kan jag inte släppa att tänka på, min knuta i bröstet tror inte att det är något allvarligt trodde inte doktorn heller. Men jag får vänta att vara nöjd efter mammografin. Visst blir man rädd och tankarna far runt i huvudet, jag har inte tid att vara sjuk.

Men nu ska jag tända ett ljus ikväll här på bloggen, för Lisa och Tobbe och hans vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: