blixtgordon

Kort dag

Kategori: Allmänt

Onsdag 8 Februari 2012.

Skulle jobbat ikväll, men fick rycka ut och hjälpa Anna och Billy. Vår lille rumpnisse fick åka till doktorn, som sen skickad en akutremiss till Halmstad barnakut. Han kan ju inte bajsa den lille stackaren, har inte gjort nåt på nästan 14 dagar. Men där fick han smärtstillande och magmassage och vips så kom bajset. Nu ska dom fortsätta med laktolos, tills magen kommer igång. Vissa barn har inte utvecklat det med sina tarmar och vår lille Joey är en av dom.
Jag fick åka och ta hand om Alize hon behöver hjälp hon också, hon är så duktig vi gick ut med Agne och sen duschade hon. Sen gjorde vi iordning fika till Anna och Billy kom.
Nu är jag förbannat trött men glad, för när jag åkte från Anna och Billy så log vår lille rumpnisse. Han såg så nöjd ut.
Nu kan jag sova gott inatt, hoppas Joey gör det också. För nu tycker jag att Anna börjar se trött ut. Väldigt trött.

Jag undrade alltid varför inte någon gjorde något åt det;tills jag insåg att jag var någon.
Lily Tomlin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: