blixtgordon

Helg igen

Kategori: Allmänt

Fredag 3 Februari 2012.

Veckorna bara springer iväg, bara kylan försvinner lika fort. Jag är så vansinnigt trött på den här förbannade kylan. Inatt var det -14 grader och där är gränsen tycker jag.

Idag blir vår ena lilla juvel 2 månader Joey, det är inte klokt vad det går undan, han är så jäkla go och söt. Bara han kunde sluta ha så ont i magen, men det blir ju bättre snart hoppas alla.

Jag har fått tid på röntgen nu, skönt lite orolig är jag ändå. Man kan ju inte veta, men givetvis hoppas jag att det inte är nåt allvarligt. Skulle det vara det, så ska jag klara det också.

Men vad är det mot dom stackars föräldrarna som miste sina barn i olyckan i Thailand, då är ju mitt bara en bagatell.

Upp med hakan Annika, imorgon ska vi åka och fira min brors lilla dotterdotter hon fyller 1 år lilla goa Sally.

De som försöker ge skrattet en metafysisk förklaring är sällan några muntergökar.
Francois Voltaire.





Vår lille Joey.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: