blixtgordon

Lugnt och skönt.

Kategori: Allmänt

Torsdag 20 oktober 2011.

Nu ligger jag här i soffan,resten av familjen sover Thomas, Alize, Howie i sängen och Gordon på golvet vid Alize säng.
Dom ska ju alltid titta på Robinson, jag väljer annat att titta på. Jag kan höra dom ligga där nere och skrattar och kommenterar personerna i programmet. Vid halv nio, brukar jag servera dom fika idag blev det stora kanelbullar och saft och te. Kanske gör jag detta för att plåga mig själv, eftersom jag inte får äta sånt. Nu har jag snart gått ner 10 kg vad säger ni om det va??? Fan vad jag är duktig, visst får man berömma sig själv. Har inte ätit godis eller fika på 6 veckor, roligt är att nu börjar det synas folk börjar kommentera det. Det är bara att fortsätta, nu tycker jag inte att det är svårt längre. Men jag måste säga Prisa Gud för bars av alla det slag, blir man godissugen så tar man en bar med allehanda smaker och mycke protein.

Idag är det den 20:e, tänk förr när ungarna var små då var det skönt när den 20:e dök upp. Man kunde handla igen, det blev ofta storhandla och jag baka alltid bullar och matbröd själv men ändå ville inte pengarna räcka.

Nu är det annorlunda, nu kan man unna sig lite mer.

En kopp kaffe och en bar nu mums.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: