blixtgordon

Förkylning på gång.

Kategori: Allmänt

Söndag 16 oktober 2011.

Känner att nu är det dags för mig, att ta del av den årliga förkylning. Det har börjat att klia i halsen, näsan rinner och jag har haft problem med rinnande ögon. Men vad gör det om hundra år, går ju över om en vecka ungefär.
Igår var vi och tittade på när Alize red, det var Clear Round tävling. Hon var så duktig hon hoppade 50 cm.
Vädret var fint och alla hade trevligt. Sen åkte vi hem till oss,där väntade Thomas och Billy och en hel back med krabbor som skulle kokas. Jag tycker det ser så hemskt ut, när man släpper ner dom i grytan med kokande vatten.
Agne var nära att få sig ett nyp i nosen, jag ska säga att hade krabban fått tag så hade han haft kortare nos.

Nääää nu ska jag gå upp och åka till Anna hämta Agne och gå en lång promenad, sen blir det en kortare med Gordon när jag kommer hem.

Sen blir det en visit hos Suss och Björn sitta och tjöta och ha det allmänt trevligt, som man alltid har hos dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: