blixtgordon

Då var det snart slut på denna veckan.

Kategori: Allmänt

Torsdag 13 oktober 2011.

Jag tycker veckorna går så himla fort, det är nästan bara måndag och fredag. Tyvärr gåt helegen också förbannat fort.
Började denna dagen med att Anders övningskörde, vi hämtade Agne åkte ut till Getterön och släppte honom. Sen bar det iväg för att hämta Alize och köra till ridningen. Sen hem och köra middag och sen blev det soffan.
Har börjat virka små Converse-skor till lilla bäsen. Det är så pluttigt att virka, jag har gjort en, få bli den andra i helgen.

Igår höll Gordon och på att bli överkörda. Vi gick på övergångsstället och en bil kör rakt emot oss, bromsa inte in utan bara körde på. Fick hoppa undan och dra Gordon med mig, föraren var inte många dm från att klippa oss. När han kom ut i rondellen höll han på att krocka med en bil. Sen är det någon som har sett en vettvilling köra runt i rondellen.

Jag är glad att vi klara oss, även om han hade klippt oss och polisen kommit, så hade vi ju troligtvis varit skadade. Gordon hade säkert varit död, för han var närmast bilen.

Nä nu ska jag inte tänka på det mer utan titta på TV och drar filten omring mig.

När du är åttio år gammalhar du lärt dig allting, du måste bara komma ihåg det.

                                                                                          George Burns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: