blixtgordon

Ojojojoj

Kategori: Allmänt

Onsdag 25 maj 2011.

Schhhhhh jag sitter just nu på jobbet och bloggar, men det gör nog inget. Har ju faktiskt inte haft min rast än, så detta får bli rasten.
Annars är allt som vanligt, nu är det bara 14 dagar kvar till Sweden Rock så jävla roligt. Min bror och jag ska campa ihop i år, Anna ( min dotter som för övrigt också är där )tycker att det är häftigt att ha både morbror och mamma med. Det är vad hon säger ialla fall.

Imorgon kommer lille Agne hem till oss, då blir det långa promenader och mycket frisk luft. grodan kommer ju oxå imorgon och hon ger en så mycke energi och glädje.
Tänk att hon är 10 år, hon är det bästa som finns, fast vi kan bli världens ovänner så slutar det alttid med att vi säger hur mycket vi tycker om varandra.

Nä nu är rasten slut, få återgå till arbetet.

Se vad mina kära ungar vill göra.

ingen är så blygsam att han inte gärna hör beröm.
Anonym.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: