blixtgordon

En till i familjen.

Kategori: Allmänt

Söndag 6 mars 2011

Denna helgen är nog vår lilla grodas bästa helg. En av hennes största önskningar har gått i uppfyllelse, hon har fått en hund. En liten schäfervalp som heter Agne gudomligt söt, mycket jobb men det är bara roligt. Både Anna o Billy är ju hundvana, som dom vet var dom ger sig in på. Hon var inte hemma i fredags när dom var och hämta valpisen, hon var med mig på jobbet. Jag körde hem henne och först mötte Manson henne, sen titta det fram en lite till och där stod han den efterlängtade. Hon blev så glad, men klok som hon är, tog hon hand om Manson först. Han sover inne i hennes rum, har hört ryktas att han ligger i sängen, kan detta vara sant??????

Vilket underbart väder idag, nu är det väl i alla fall vår på gång. Visst kommer det att bli bakslag men vi är ju på rätt väg.

Möte på WAC sen hem till maten och en mycket sur Anders Liverpool slog Man United med 3-1. Det var inte roligt för oss, jag smög upp på andra våning och satt där tyst som en mus.

Nu ska jag titta på TV och sen blir det sängen tidigt ikväll, jag är trött.

Har du någon gång gått in i ett rum och sedan glömt varför du gick in där? Jag tror det är så hundar lever sitt liv.
Sue Murphy.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: