blixtgordon

Jobb.

Kategori: Allmänt

Måndag 10 januari 2011.

Dags att börja jobba igen, men det tycker jag bara är roligt. jag trivs så förbannat bra med mitt jobb, så det är inget svårt alls att gå dit.

Börja känna mig bättre nu efter mitt fall i nyårshelgen, men visst känns det att man är 52 år (snart 53) tar nog längre tid för mina stackars revben att läka.

Ska försöka att bli bättre på att blogga, men har inte riktigt känt för att göra det. Annars tycker jag att livet flyter på som vanligt, lite trist nu denna årstiden, men snart stundar det en vår och sommar.

Igår var Anna, Alize och jag på Disney on Ice, det har blivit lite av en tradition att vi tre ska åka. Har oxå tittat på resa, skulle ju vilja åka till Egypten, men tycker där verka vara oroligt så det får bli Turkiet istället.

Nu har jag rökt en cigg druckit mitt kaffe.

En sak du kan ge och stadigt hålla...... är ditt ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: