blixtgordon

Nu är det lördagskväll.

Kategori: Allmänt

Lördag 26 februari 2011.

Vakna sent idag, efter frukost (som jag varje morgon blir serverad av min man) la jag mig i sängen tittade på skidor. Jag älskar ju nästan all sport. så det är toppen nu när det är VM.
Gick en lång promenad med Gordon, det är så skönt och sen kunde jag faktiskt unna mig en semla. Jag fullkomligen ääääälskar semlor skulle kunna äta varje dag.

Sen har det bara varit slötittande på TV och jag har faktiskt läst ut boken Ledarskap av Ceasar Millan. den var skitbra, där har vi mycket att lära.

Nu blir det ett bloss en kopp kaffe och promenad igen.

Sånt är livet som hundägare, fast det är ju det som är nöjet att komma ut och röra på sig.

Att sköta sig är att se till att man hinner med det roliga.

Magareta Krook.


Så här vill jag att det snart ska se ut.

Är det någon som inte håller med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: