blixtgordon

Fredag

Kategori: Allmänt

Fredag den 11 februari 2011.

Nu bär det snart av till jobbet, vi arbetar till 24:00 ikväll. Men det är bara mysigt att jobba på kvällar, sitta och prata med ungdomarna och titta på TV.

Har precis kommit in från en promenad med vår kära gamla Gordon, han var ovanligt pigg idag trippade så lätt och med nosen i backen.

Blir inte så mycket skrivit idag, för jag ska köra hem lilla grodan, för Anna är sjuk så hon orkar inte hämta henne.

Jag håller på att läsa en bok av Cesar Millan, den är skitbra, Vet att det är många som kritiserar hans metoder, men jag tycker dom är bra. Hans sätt att se på "människans bäste vän" är sunt.

Så här ser han på hunden.

1 Djur
2 Hund
3 Ras

Han tar oxå upp problemet med "kamphundar" att vissa har såna hundar som är starka, tror dom att dom själva är starka.

Nää nu måste jag sluta. Har fått min kopp kaffe och rökt min cigg, nu ska jag köra hem grodan (Alize)

Man kan mycket väl hålla sig med nostalgi så länge man inte lever i det förflutna.

Lionel Bart.




Cesar med några av sin hundar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: