blixtgordon

Hej här är jag.

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt att jag inte skrivit som jag lova, men så blir det ibland. Jag har annat för mig än att sitta vid datorn.
Tänkte jag skulle summera sommaren 2011. Vädret har väl varit det största samtalsämnet som vanligt, men jag tycker nog att det har varit en hel del fina dagar.
Börja semestern vecka 28, och det börja ju med W&W. Vädrets gudar var på vår sida i alla fall på lördagen då det kom 6000-7000 bilar härligt.
Sen har vi varit mycket med våra kära vänner Suss, Björn och några kvällar i Kärleksparken och lyssnat på musik och druckit öl.
En dag tog Thomas och jag med oss vår lilla goa Alize till Borås djurpark och vi hade en jätterolig dag där.
Fredagen den 5 augusti skulle vi åka ut till Kellys och både äta och lyssna på ett band som spela gammal hederlig rock. Vi hade suttit en stund, när Björn och Thomas skulle gå ut till bilen. Björn kommer tillbaka och säger att Thomas hade nog brutit foten, vilket jag inte trodde innan jag fick se den. Det blev snabb färd till sjukhuset och där konstatera dom bruten fotled. Inte nog med det, det var en komplicerad fraktur operation på lördan, hemgång på tisdagen. Så här ligger han nu min kära sambo och behöver hjälp med mycket. Gips i 6 veckor.
imorgon åker tjejligan till Turkiet, vi som ingår där är Anna, Alize och jag. Vi ska ha en härlig vecka och fira Alize födelsedag där. Hon fyller 10 år kan inte fatta det, hon är nåt alldeles speciellt för oss. Nu ska hon ju bli storasyster igen, det är inte dåligt två syskon på samma år. Hos pappa har hon två småbröder och nu hoppas vi på tösen hos mamma. Det ska bli så jäkla roligt att bli mormor igen, spelar ingen roll att det är tio år emellan dom ville vänta med att skaffa barn.
Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder om sommaren som varit, bilder säger med än ord.
























Detta är lite av vad vi har gjort i sommar.

mer bilder kommer när vi kommer hen från Turkiet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: