blixtgordon

Fy fasiken för regn.

Kategori: Allmänt

Tisdag 12 april 2011.

Så länge fick man njuta av vårvädret, men det kommer väl tillbaka hoppas jag på.

Idag fyller min brors son 25 år, han är tre veckor yngra än vår Anders.

Och Anders har klarat sitt arbetstest, så nu bär det troligtvis av till Norge. Klart han ska testa på det, dom känner gott om pengar men dom får jobba hårt. Men är det någon jag unnar att få tjäna mycket så är det Anders. han har haft alltför många motgångar i sitt liv så nu räcker det.

Idag har jag påskpyntat lite på jobbet, ungarna tyckte det var fint.

Jag var så trött idag när jag skulle gå upp, så det blev faktiskt en timme extra i sängen. Sover ju så dåligt på natten, uppe 4-5 ggr varje natt det är jobbigt.

Men nu ska jag och Gordon trotsa regnet och gå ut, sen blir det en kopp kaffe och en cigg.


Jag kan inte ge något recept på framgång, men däremot ett på misslyckande: försök att vara alla till lags.

H B Swope.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: