blixtgordon

På väg att bli sjuk??????

Kategori: Allmänt

Onsdag 8 september.

Känner mig lite halvdassig, inte gör det bättre när någon jag tycker väldigt mycket om inte heller mår så bra. Tyvärr hjälper det inte med Alvedon, men på något sätt ska det bli bättre, det vet jag.
Nu till något roligare, jag har köpt ny moppe. Den är så häftig, det är så jäka kul och köra. Har den till jobbet, perfekt kostar full tank ca 50 spänn räcker en vecka.

imorgon kommer grodan det ska bli roligt, som vanligt får hon välja vad hon vill ha att äta. Säg var den lilla tjejen inte får av sin morfar. Vi är så glada att vi har henne, nu ska familjen utökas oxå. Ska bli "gamla faster" det ska bli skoj.

Hoppas att allt löser sig för alla som jag håller av.

Nu ska jag ta en kopp kaffe en cigg.

Det svåraste när man haft framgång, är att hitta någon som gläder sig på ens vägnar.
Bette Midler.






Visst e den fin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: