blixtgordon

Ojojojoj nu var det längesen.

Kategori: Allmänt

Måndag 11 oktober.

Hej mitt namn är Annika, får nästan skriva detta eftersom det är så längesen jag skrev. Men ibland blir det så. Har haft mycket omkring både fysiskt och psykiskt och då är inte det första man tänker på att skriva i sin blogg.
Men nu ska det bli bättring, har oxå börjat med Tappa.se ett program som hjälper en med vikten. Försöker att gå mellan 10.00. och 12.000 steg om dan. Det går bra: på en vecka har jag minskat 2 cm om rumpan och 4 cm i midjan väga mig ska jag göra imorgon. Visst är jag duktig, det är faktiskt ingen annan som säger det till mig, så då får jag säga det själv.

Förra torsdagen var vi i Tidaholm och hälsa på släkten, grodan var med hon tyckte det var skoj.
Hon är det mest underbaraste som finns vår lilla groda, hon har fått sin morfars hjärta att nästan smälta, han gör nästan varsomhelst för henne.
Vi är stolta morföräldrar som får ta stor del av henne uppväxt, tycker synd om dom som inte får det. Dom ska bara veta vad dom missar, en liten klok, smart, rolig,söt och charmig tjej.

I fredags när vi satt och prata sa hon till mig- mormor min mamma är en hög avv kärlek, jag undra vad hon hade hört det. Då berätta hon att det hade dom sagt i : Bonde söker fru: när dom kom med alla breven.
Så sa hon att så mycket tycker min mamma om mig och jag om henne.
Dom är väldigt tighta mor och dotter, inte så konstigt nästan alltid varit ensamma och fått klara allt själv. Det är så fortfarande, men med mycket hjälp av Annas sambo. Utan honom hade det aldrig funkat, han är verkligen en riktig " bonuspappa"

Nu har jag rökt en cigg, det blir lite TV innan läggdags.

Mor och dotter






Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bonde söker fru är helt okej att se när man har tråkigt. :P Men det är otroligt pinsamt.

    Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

    2010-10-14 | 20:16:45
    Bloggadress: http://tvminnen.bogg.se

Kommentera inlägget här: