blixtgordon

Träning

Kategori: Allmänt

Onsdag 26 maj.

Satt igång med träningen igen, har haft lite ont i höften så det har inte blivit så mycket av den sorten.
Imorgon kommer äntligen Alize har längat så förbannat efter henne.

Hon mår lite bättre nu, vi har en underbar svärson som verkligen ställer upp för både Alize och Anna. Det känns verkligen tryggt att veta att han har hand om henne när Anna jobbar.

Jag har känt att jag är på väg tillbaka nu, känt mig lite låg ett tag men nu är det bättre.
Längtar till helgen då jag ska träffa mina gamla skolkamrater från Viskadalens Folkhögskola.

Tänkte faktiskt gå ut med Gordon nu och sen en kopp kaffe,ciggen tar jag på promenixen.

Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende och framgången  är given.
Mark Twain.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: