blixtgordon

Säng säng sova sova säng säng sova sova.

Kategori: Allmänt

Lördag 8 maj.

Jag förstår inte detta, jag orkar ingeting vill bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet. Kan inte förklara vad det är, allt ser bra ut nu tycker jag. Alla nära och kära har det bra och vi går mot en sommar (fast det ser inte så ut nu) Nä det är väl meningen att man ska må så här för att veta att man har det så förbaskat bra.

Idag var vi och hämta grillgrisen, den kallas så för allt skärs ner till allt som går att slänga på grillen. Plocka ner i påsar åka och köpa en liten present till Wilma, Alize har gjort en sånt fint kort oxå. väntar på att Anna ska hämta presenterna, sen ska Thomas och jag lägga oss i soffan och titta på Wallander, men först ska vi äta av vår goda grillgris.
Ska försöka ge mig ut imorgon och gå powerwalk, fick ju problem med höften för att jag gick ut för hårt. Men nu är det bara att nya tag. Först en promenix med Gordon, sen in med honom och sen ut för att gå själv. Han kan ju inte följa med på dom snabba promenaderna den gamla gubben. För då blir det ingen powerwalk, för man kan inte stanna vid varje grässtrå och lukta( inte jag då men han

Sen blir det kaffe och en cigg efter maten.

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar.

Francois de la Rochefoucauld





Kommentarer


Kommentera inlägget här: