blixtgordon

Nu är det Måndag igen

Kategori: Allmänt

Måndag 17 maj.

Jaha då var det dags igen, men jag tycker det är roligt att gå till jobbet. Idag är ju oxå Norges nationaldag, den dagen dom blev fria från Sverige.

Annars inget nytt på hemmafronten, möte med mina kolleger tycker kanske att atmosfären börjar bli lite ansträngd. Hoppas att det blir bättre, för jag tror inte någon vill att det ska vara så.
Jag tycker det är roligt att träffa alla, för det är inte så ofta annars iofs har det varit ganska många möte nu sista tiden.

Var på jobbet till 20:45 packade ihop och körde en av "mina" tjejer hem.
Nu sitter jag här vid datorn och skriver, men nu är jag klar blir en cigg och en kopp kaffe.

Glömde: jag har varit ute och joggat idag??????? ni hörde rätt, nu går det undan duger inte med att bara gå powerwalk. Nu gäller det att springa lite, ser ni en ganska tung,flåsande, hoppande bröst, mp3-spelare och boxande medelålders kvinna i skogen. DÅ ÄR DET JAG.

Förr måste man vara skådespelare för att bli stjärna. Nu är det precis tvärtom.

Francoise Rosay.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: