blixtgordon

Lugn helg

Kategori: Allmänt

Måndag 10 maj.

En väldigt lugn helg,vi har inte gjort något alls. Bara gått mina små promenader med vovven och tittat på TV.Det är väldigt skönt att inte göra något. Kände mig riktigt utvilad och pigg, solen sken idag och så gjorde jag också. Annars är det som vanligt, hjälpt min mamma och pappa idag med att lämna in deras bil till lagning.
Försöker också ta nya tag med vikten, har jag gått ner 18 kilo, så nog fan ska jag kunna ta dom sista också. Måste ut och gå powerwalk imorgon, först en promenad med Gordon sen i med Mp3-spelaren och ljudet av Ozzy i lurarna så går man som på moln.

Har druckit mitt kaffe och rökt min cigg.

Livet har lärt oss att kärlek inte består av att stirra på varandra utan att titta i samma riktning.
Antoine de Saint-Exupéry.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: