blixtgordon

Gå gå gå gå.

Kategori: Allmänt

Fredag 14 maj.

Jag bara går,det är så jävla skönt. Idag minska jag med 2 min, visst kommer det folk och springer förbi mig men mig kvittar det. Nu går jag en halvtimme varje dag, imorgon blir det 2 varv i slingan får se hur lång tid det tar.

Igår ringde Alize och var jättelessen, ingen brydde sig om henne. Hon hade ringt sin pappa flera gånger men han svara inte. Sen hade vi glömt hennes namnsdag Linnea. Så vad gör man inte for den lilla grodan, givetvis fixa jag en jordgubbstårta. Sen kom Anna,Billy, Benji, Alize, Anders och Elin och vi åt grillat det var jättegott. Alize blev nöjd och hon sov över här som vanligt.

Vi åkte till Kungsbacka (Freeport) Anders skulle ha fotbollsskor,benskydd, tröja och shorts han har börjat med korpfotboll. Det var ett tag sen han spela, men det ska säkert gå bra.
När vi kom hem så fick vi besök av en ungdomskamrat till Thomas, han bor i Stockholm men har sin mamma och syster här. Med var också hans dotter, vi hade jättetrevligt en stund.

nu har vi ätit och jag ska titta färdigt på hockeyn.


Var inte rädd för livet. Tro att livet är värt att leva och din tro kommer att se till att det blir så.
William James.





bergakungens sal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: