blixtgordon

Förbannat trött.

Kategori: Allmänt

Torsdag 6 maj.

Fattar inte hur länge man ska känna sig så förbannat trött. Jag skulle kunna sova dygnet runt, skyller på våren. På tal om våren, NU VILL JAG ATT DET SKA BLI VARMT!!!!!! Värmen dröjer men maj kan ju också vara lurig.
Har varit ute i trädgården en stund idag, men som sagt var jag orkar inte länge fick rensat lite.
Alize var som vanligt hos oss, hon skulle inte stanna, men hon ångra sig. Klart hon får sova över hos oss.
Det blev fika som vanligt, när Alize är här på menyn stod det blåbärsmuffins.

Vi har gjort ett födelsedagskort till lilla Wilma som fyller år på måndag. Alize har gjort det nästan helt själv. Hon är så duktig.

Nu har jag druckit mitt kaffe och rökt min cigg, nu blir det lite TV.




Visst blev kortet fint.


Att sköta sig är att se till att man hinner med det roliga.

Margareta Krook.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: