blixtgordon

Födelsedag

Kategori: Allmänt

Söndag 23 maj

Idag fyller jag 52 år, kan inte fatta vad åren har tagit vägen. Men man är inte äldre vad man känner sig, fast kroppen börjar säga ifrån.
Hände inget speciellt idag vi firade med Tommy, Jeanette, Suss och Björn igår. Ungarna kom hit en stund och åt tårta.
Jag var och hämta Alize, hon har varit på ridläger på Himledalens ridklubb.Hennes pappa kunde inte hämta henne och jag ställer givetvis upp, för Alize skull. Hon hade en häst som hette Dalia, jättefin. Sista dom gjprde var en clearround ocg fick vardin rosett och en hästsko med bild på henne och hästen.

Fick en ny torkvinda av barnen och Thomas, av Anna N fick jag ett träningsredskap så nu ska det tränas.

Nu sitter jag här och skriver, hör i bakgrunden att Tjeckien blev världsmästare i hockey.
Nästa helg bär det av till min gamla skola Viskadalen, på en återträff. Det ska bli skitroligt.
Sen är det dags för Sweden Rock veckan därpå.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, ciggen har jag rökt.

Jag kan inte ge något recept på framgång, men däremot ett på misslyckande: försök att vara alla till lags.
H B Swope.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: