blixtgordon

Ut i skogen ska vi gå.

Kategori: Allmänt

Lördag 19 juni.

Thomas och jag infann oss i skogen klockan 10:00 idag. Ford-träffen hade sitt rally idag och vi ställde upp som funktionärer. Mycket regn, många fina bilar och alltid lika roligt att kunna ställa upp för sina vänner.

Efteråt åkte vi och åt på Solviken. sen åkte vi hem. Jag kan inte säga att jag mår så bra, det är säkert inget allvarligt. Men jag är såååå trött, har fruktansvärd klåda och är yr ibland, tycker också att synen har blivit sämre. Det kanske är dumt att skriva här, men jag tror som sagt va att det är säkert inget allvarligt. Det går över. Just för att jag kände mig så där, så åkte vi inte på Ford-träffens fest i Apelviken.

nu till något roligt: Danmark slog Camerun i fotboll, så än finns det chans till fortsatt spel. Dom måste slå Japan då.

nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en cigg.

Javisst kronprinsessan gifte sig idag( hur man nu kunde glömma det).

Det säkraste sättet att bli bedragen är att tro sig vara slugare än andra.
Francois de la Rochefoucauld

Kommentarer


Kommentera inlägget här: