blixtgordon

Sommarvärme.

Kategori: Allmänt

Tisdag 2 juni.

Idag kändes det som riktig sommar, helt fantastiskt. Har jobbat som vanligt och imorgon ska jag med Alize till skolan dom skulle ha något liten fest.

Ingen annan kunde så jag fick ställa upp, hoppas inte att Alize tröttnar på mig vi är så mycket tillsammans.
Anna och Alize har varit i Göteborg och fotograferat sig, helt underbara kort. Ser faktiskt riktigt naturligt ut. En del som tar såna kort, står och posar och det ser inte naturligt ut. Nä man ska vara sig själv även om man blir stailad.

Igår natt när jag skulle gå ner och röka, så blev Gordon rädd för något. Sen hörde jag en rejäl smäll lät som dom sköt med gevär, sen kom en knall till och en till. Jag väckte Thomas för jag blev skiträdd trodde att det var Pontiacen som explodera.
Vi gick ut och då såg vi att det var en bil på Sörse som brann, det va däcken som small. Där var fullt pådrag och polisen fråga alla om vi hade sett nåt. Någon hade sett två personer springa från platsen, kanske var det en bilstöld som gick snett. Det var skönt att ingen kom till skada.
Gordon var inte lätt att få ut ikväll, tycker att han är så slö och år illa. Nä jag vill inte tänka på att han är gammal.

Nu ska jag ta en cigg och en kopp kaffe

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna.
Oscar Wilde.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: