blixtgordon

W&W-helg.

Kategori: Allmänt

Måndag 19 juli.

Nu var detta W&W slut. Det har varit skitkul, många fina bilar, goda skratt och härliga vänner.

Vi börjar från början, torsdag var det träff i Tvååker och där var många bilar vi körde med vår egen bil, det är alltid skoj att göra. Träffa alla kompisar där nere man står och snackar om ditten och datten. Det blev ingen sen kväll, för jag ska ju upp tidigt och ut på fältet.

Fredag: Ute på fältet klockan 9:00 och då hade bilarna redan börja komma in. Man står där på linen och tar betalt och slänger käft med folk, jag tycker det är kul. De flesta är hur trevliga som helst men det finns givetvis Surpuppor som tycker allt är dyrt och klagar på köerna. Som tur är, dom är inte många. Hemma klockan 16:00 och ganska trött, på kalas hos Tommy o Jeanette, Tommy fyllde år, jag stanna inte så länge. Jag skulle upp klockan 5:30 på Lördagen.

Lördagen börja INTE bra, ett jäkla ösregn kom man var blöt ända in på kroppen. Hem vid 9-tiden och byta kläder, sen tillbaka. Efter ett tag kom solen och sen var det som vanligt igen, kom inte hem innan kl 20:00 på kvällen. Alize har varit med alla dagarna och hjälpt till hon är så duktig. Micke hämtade henne på fältet, hon skulle vara hos dom 1 vecka nu. Men när jag kom hem till Anna idag så var grodan hemma, hon ville inte vara hos sin pappa. Varför vet jag inte, men det är synd för hennes pappa missar så mycket av tid med henne.Tror hon behöver egen tid min sin pappa, för när hon berättar om när dom hat haft det så är hon nöjd. Hon kan ju inte få det varje gång, men det är ju inte så ofta hon är där. Alize längtar verkligen efter sin pappa, men när hon väl är där vill hon hem till mamma, något är det ju.

Nu ska jag sätta mig och titta på TV och njuta av semestern.


Lite bilder från helgen.





Alize lilla grodan



Alize farfars bil.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: