blixtgordon

Lördagkväll

Kategori: Allmänt

Lördag 16 januari.

Detta är inte klokt, nu har halva januari gått. Nu längtar man efter våren, men man sak ju inte önska livet av själv.
Igår var det Rockkarusellen på UH det var 6 st band, dom va duktiga allihopa tycker jag. Köpte en demo av ett gäng unga killar, har inte hört den än men tyckte man kan gynna dom.
Pratat med Anna idag, det går bra för lille Manson lite rädd och skygg men det blir bättre. Så mycket kärlek o ömhet som den katten får så måste det bli en riktig goding.
Oj vad mycket kärlek, ömhet o goding jag har skrivit men jag menar det faktiskt. Brukar inte skriva och tala om för mina nära och kära att jag tycker om dom, för det vet dom att jag gör.
Imorrn ska jag be min dotter att färga håret på mig, jag kör fortfarande samma färg. Vill inte vara gråhårig än.
Ute blåser det lite det kändes när vi var ute Gordon o jag. Vi gick en lång promenix det är skönt. Måste bli av med dom där extra kilona jag la på mig under jul. Redan tagit 3 kilo bra va?
Vågar knappt skriva hur jag gör, ifall någon av mina ungar från gården läser. Jag kör iaf den snabba metoden, dricker bara soppor man mår faktiskt riktigt bra. Har ju gjort detta innan, men då gick jag inte ner till min målvikt. Men nu har jag bara 10 kilo kvar sen får det vara bra. När jag hade slutat förra kuren gick jag faktiskt inte upp mer än 5 kilo, många trodde att jag skulle gå upp allt men där gick dom bet. Tror det beror på att jag är ute mycket o går och sen mår jag psykiskt bra just nu. Våra barn är lyckliga och vi har det bra.

Nu ska jag ta en kopp kaffe, ciggen är redan rökt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: