blixtgordon

Vintern består.

Kategori: Allmänt

Fredag 8 januari

Solen skiner och här är förbannat kallt ute.Jag säger det tyst schhh jag tycker att det är ganska mysigt med snö. Man vågar knappt säga det för många hatar vintern.
Igår var vi hos Anki ( min dotters svärmor) och titta på hennes små taxvalpar guuuud såååå söta, hade inte haft några problem att tagit med en hem. Problemet finns hemma i form av en sambo, en hund och en katt som säker tycker det räcker nu med djur.
Alize var lite lessen när vi åkte hem hon sakna sin lill Freja ännu mer, så Anna o Billy bestämde sig för att berätta att hon ska få en kattunge, men inte när eller vad han heter eller hur han ser ut, det ska bli en överraskning. Då blev hon glad igen, nu ska hon vara hos sin pappa i helgen, hon längtar efter honom och skulle gärna vilja vara ensam med honom nån gång. Men han har ju en ny familj som tar mycke tid av honom och jag tror inte att han medvetet glömmer av henne. Men det är nog lätt till att göra så, han vet att hon har det bra hos sin mamma. Men jag vet eftersom jag känner honom mycket väl efter 9 år (som han var tillsammans med vår dotter) att han skulle nog vilja umgås mer med henne. Det är ju så när man bryter upp och får en ny relation, när man träffar någon annan som man blir kär i så får man inte ta för givet att barnen blir lika "kära". Ska bara vara naturlig och låta det gå i barnens takt ingen idè att försöka fjäska för barn, dom är smarta dom går inte på det.
Bara min lilla groda mår bra, så mår jag bra.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: