blixtgordon

Nu är det jul här i vårt hus.

Kategori: Allmänt

Lördag 18 december.

Nu har jag fått riktig julstämning, börja med pepparkaksbak i torsdags, julgröt och glögg på jobbet igår, städning och pyntat idag.Det har blivit riktigt fint här hemma, men det är inte alls så mycket som när ungarna var små. Då var det kaos dan före dopparedan och när dom vakna på julaftons morgon så var allt i tipptopp. Men jag var alldeles slut, tur att det inte är så nu. Imorgon ska jag hämta granris och se om jag gör julabocken iår, sen ska jag faktiskt göra engelsk fudge, och Rocky road tror jag att dom heter.

Tittat färdigt på Robinson, rätt person vann. Nu blir det en promenad med Gordon och sen lite fika.

ÅÅÅÅÅÅ titta det snöar ute, blir en vit jul.



Fina små änglar, jag älskar änglar har en liten samling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: