blixtgordon

Solen tittade fram idag.

Kategori: Allmänt

Söndag 1 augusti.

Tänk att det redan är augusti, tiden går fort. Igår var vi i Falköping på bilträff. Som vanligt många bilar att titta på, vi brukar ju åka till Tidaholm och sova över. Men denna gången åkte vi fram och tillbaka, men det är inga problem när man har sina härliga vänner med sig.
När vi kom hem igår låg det en hälsning från mina föräldrar, dom är underbara hade köpt en bok till mig : Jag är Ozzy: Min stora idol, vilket mina föräldrar vet om. Jag blev jätteglad för boken.

Idag har jag varit med Alize när hon skulle rida, hon är så duktig.

Nu ska jag sätta mig framför TV:n som vanligt.

En kopp kaffe och en cigg.

Det verkliga sättet att spilla tid är att räkna timmarna
Francois Rabelais.




Här kommer några kort från helgen.










Jag är Ozzy.


Människor frågar mig hur jag har kunnat överleva och jag vet inte vad jag ska svara.
Om man hade radat upp alla ungarna på min gata där jag växte upp och fråga vilken av oss som skulle bli 60 år, ha fem ungar, fyra barnbarn och hus i Buckinghamshire och i Beverly Hills, inte fan skulle man satt några pengar på mig.
Men här är jag, beredd att berätta min historia, med egna ord, för första gången.


Dom sa att jag aldrig skulle skriva den här boken.
Men dom kan dra åt helvete- för här är den nu

Nu måste jag bara komma ihåg nåt........................................................................HELVETE jag minns ingenting.


Så börjar boken Jag är Ozzy, Läs den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: