blixtgordon

Matt-skurning

Kategori: Allmänt

Tisdag 3 augusti.

Fick ge mig i kast med en matta, Howie hade sparat lite matrester där. Han tyckte väl att han skulle stå för middagen idag, men jag tror att jag avstår.

Den är så förbannat tung, men jag fick släpat ut den och skurat nu ska den bara torka oxå.

Hämtade grodan på eftermiddan, hon hade sovit över hos Tova men sen ville hon att mormor skulle hämta. Hon var så där låg idag oxå, men det är inte lönt att fråga henne om något. Hon sluter sig som en mussla. Efter ett tag berättar hon mycke för mig, det är en hel del som jag får reda på. Men det behåller vi för oss själva Alize och jag.
Men hon mår inte alltid så bra, ibland känner hon sig osynlig har hon sagt till mig.

Hon sa inte så mycke idag, men sen kom mamma och då sken hon som en sol. Jag brukar ju inte hålla på och säga till mina barn hur mycket jag älskar dom, det vet dom redan att jag gör. Men jag måste säga att Anna är en helt underbar mamma. Dom är så tighta så det är nästan hemskt, men Anna är en stor trygghet för " grodan"

Imorgon får Anders äntligen sin parabol till Viasat, tur för fotbollen börjar snart.

Läste ut min bok idag -Jag är Ozzy.

Slutorden var bra: Gällande vad som ska stå på gravstenen så är det inga konstigheter.
Om jag blundar kan jag se det framför mig.

Ozzy Osbourne född 1948
död närsomhelst
Han bet huvudet av en fladdermus.



Thomas och Anders





Lilla grodan, Anna och Billy.



Har rökt en cigg men inte druckit kaffe.

Det största misstaget du kan göra här i livet är att ständigt frukta att göra ett.
Elbert Hubbard

Kommentarer


Kommentera inlägget här: