blixtgordon

Grodans födelsedag

Kategori: Allmänt

Fredag 20 augusti.

Idag är det inte en vanlig dag, för idag är det Alize födelsedag. Tänk 9 år, kan inte fatta det, när man tänker tillbaka på dessa åren så har det got så fort!!!!!.

Hur annorlunda blev det inte för Anna, att bli mamma 2 månader efter att man tagit studenten. Jag kan inte säga att jag hoppade upp och slog klackarna i taket, när jag fick reda på att vi skulle bli morföräldrar. Men nu tog Anna och Micke detta beslutet och då får man ställa upp. Dom höll ihop i 8 år, det var ganska lång tid ändå.
Men Alize är det bästa som finns och hon förgyller vår vardag, ibland blir vi ovänner så det bara ryker om det. Men sånt är livet det är ingen dans på rosor, fast det finns säkert dom som tror det.

Jag glömde kameran när vi skulle iväg, men det gör ju inget för Anna tog kort. Men det är så typiskt mig.
Vi var där allihopa mogagga, gamlamorfar, Anki, Frida, David, Wilma,Tova, Anders, Thomas och jag. På eftermiddagen var Elin och Rebecka där och sen skulle Ludde komma.
Vi fick som vanligt gott att äta och en god tårta som Anna hade bakat.


Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg.

Den som ingenting har att göra är alltid upptagen.
Svenskt ordspråk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: