blixtgordon

Funderingar.

Kategori: Allmänt

Tisdag 17 augusti.

I lördags var vi ute med några vänner, jag körde så jag hade all tid i världen att sitta och titta på folk. dom vännerna vi var med i lördags, männen då förstås ser ganska råbarkade ut. Långt hår, fulltatuerade och kommer i "raggarbil". När vi kom in på Soöviken, så kommer många kvinnor i min ålder 50-55 år fram ganska så berusade och klänger på dessa killar. Vad är det som gör att dom blir skogstokiga när dom ser dessa män? Tar ingen hänsyn till flickvänner eller någon annan. om dom bara så hur patetiska dom är. Jag har  sen jag var 15 år umgåtts med killar som ser ut så, , för mig en dom som vem som helst. Jag kan inte förstå vad som händer med dom. Killarna fick nästan freda sig från dessa fulla kärringar. Skärp er medelålders kvinnor, ni gör ju bort er.!!!!!!

Det bar iväg till Sjönevads marknad i lördags, sen blev det mat på Mandys hemma 04:30

Söndag TRÖTT en annan är inte van vid att vara uppe så länge.

Nu har jag börjat att jobba, det är skitkul. Vi har inte öppnat än, måste städa och plocka undan innan besökarna kommer

Nu ska jag sätta mig och titta på TV en stund, kaffet och ciggen är avklarad.

Kommer lite blandade bilder.




Kompisarn badar.




Lyckliga Alize.






Här har är bilderna på dom "eftertraktade" männen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: