blixtgordon

VÅREN ÄR HÄR NU!!!!!!

Kategori: Allmänt

Onsdag 7 april.

Nu har våren kommit, det kände jag idag solen sken, man kunde känna småsmåsmå varma vindpustar. Nu kan man äntligen börja njuta, för egentligen är våren den finaste årstiden. På våren går man och tänker nu har man hela varma (förhoppningsvis) sommaren framför oss.

Tittade på tv-programmet Sandhamn, vissa käringar ( i min ålder) beter sig som om dom vore fjorton år. Det är väldigt patetiskt man ska vara den man är oavsett ålder. Jag kan med stolthet säga att våra barn har aldrig behövt skämmas över mig.
Sen att jag har svårt för att hålla käft och säga vad jag tycker och tänker. Men det bjuder jag på, säger aldrig något som jag inte kan stå för.

Nu ska jag sätta mig och titta på TV, imorrn kommer grodan och då blir det liv och rörelse.

Kaffet har jag druckit, men det vet i sjutton om jag inte hinner med en cigg innan bedtimes.

Jag har kommit fram till att det bästa sättet att ge sina barn goda råd är att ta reda på vad de vill och så råda dem att göra det.

Harry S Truman.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: