blixtgordon

Ursäkta

Kategori: Allmänt

Torsdag 29 april

Nu var det ett tag sen jag skrev, har bara inte orkat. Även jag kan må lite dåligt ibland, har haft sån oro i kroppen. Men nu känns det mycket bättre.

Alize var hos oss som vanligt, hon ville inte åka hem utan sova här. Hon ska ju alltid bestämma vad vi ska äta, idag blev det hamburgare och till fikat fick jag göra en kladdkaka. Men vad gör man inte för den lilla grodan.
Vi ska ha henne på lördag till söndag, Anna och Billy ska på födelsedagfest. Vi ska gå på bio 1:a maj, jag vill inte klaga men det kostar en del för oss två Alize och jag 655 kronor. Det är ju inte klokt tur att man bara har ett barnbarn.
Vi har också odlat lite idag, sått solrosor och pumpor
Imorgon blir det jobb till sent, ska öppet gården för kanske ungarna kommer dit istället för att ut och supa.

Näää nu ska jag ha en kopp kaffe en cigg.

Det är bara om man börjar, som det omöjliga kan bli möjligt.
Anonym.







Våra odlingar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: