blixtgordon

Årsmöte.

Kategori: Allmänt

Lördag 24 april.

Klockan 15:00 är det årsmöte i Automobilklubben, avgår nu som sammankallande i valberedningen.
jag har inte skrivit på ett tag, beror på att jag har varit lite låg vet inte varför det bara blev så.

Men i torsdag var det solsken, då var Alize här. Finns ingen som kan liva upp en som hon, visade sina gymnastiska övningar här ute på gräsmattan.
Men hon skulle hem på kvällen, för den helgen hon ska vara hos sin pappa, vill hon sova hemma för annars längtar hon efter sin mamma.

Nu väntar jag på att Thomas och Billy ska komma hem så jag kan ge mig iväg.
Kanske skriver jag lite till ikväll, när jag kommer hem.




Alize hjular.

Klockan är nu halv fyra och jag är hemkommen från festen, det var roligt. Snart är det sängen som gäller meeen först en kopp kaffe och en cigg.

Man kan mycket väl hålla sig med nostalgi så länge man inte lever  i det förflutna.

Lionel Bart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: