blixtgordon

Ute i blåsväder.

Kategori: Allmänt

Fredag 4 september.

Vilken blåst!!!!!! Fast man är van vid blåst utmed kusten så är det jobbigt. Men vi tog ändå en promenad när jag kom hem från jobbet, fast Thomas tyckte det blåste för mycket.
Bakade bullar på jobbet idag, jaaa jag ska väl inte ta åt mig äran för det var Suss som bakade jag gjorde bara degen.
Men det är alltid tacksamt att baka bullar på gården.

Alize har ju som vanligt sovit över hos oss, hon hade nog gärna legat kvar i sängen idag inte konstigt sånt väder.
Nu till den stora frågan---? ska man vaccinera sig mot svininfluensan eller inte, jag har haft en sån influensa en gång det var på 70-talet, då hette den Victoria. Fan vad jag var dålig i hela 14 dagar. Men nu vet jag inte hur jag ska göra, är ju inte precis i riskgruppen men träffar mycket barn o ungdomar.
Anna vet inte hur hon ska göra med Alize, det finns ju alltid biverkningar på alla läkemedel.
Folk blir ju väldigt oroliga när det står så mycket i tidningarna.
Sen kommer dom vanliga influenserna som alltid dyker upp denna årstiden.
Men kanske ska vi Anna, Alize och jag vaccinera oss, vi ska ju åka till Egypten i november Hoppas att vi kommer iväg. Alize blir väldigt ledsen om det inte blir något av, för man kan inte säga till ett barn att man ska åka dit eller göra det och sen inte hålla det. För barn blir väldigt besvikna och dom glömmer inte det.
Dom måste kunna lita på det ,man säger så därför ska vi åka men man ska ha is i magen för det kommer nog billiga resor nu.

Nu ska jag ta en kopp kaffe o en cigg och se på Svenks Hjärtan
Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: