blixtgordon

HEJA SVERIGE

Kategori: Allmänt

Lördag 5 september.

Helt underbart att Sverige vann idag över Ungern, det var en välförtjänst seger. Inte utan att man blev nervös när ungrarna fick en straff, då satte jag mig vid datorn kunde inte titta. Men sen när Zlatan gjorde mål så lyfte nästan taket här hemma--- kan tänka mig hur det lät borta på Kandidatvägen där ramla väl tapeterna av väggarna.

Idag har jag varit i pysseltagen, det var längesen jag hade inspiration men idag hände det. Jag gjorde tvålar som Alize ska sälja på torget säger hon. Sen börja på en tavla till lilla grodan med hennes stora hobby nu HÄSTAR.
Vi har gått våra promenader Thomas och jag vi är jätterediga, det är mycket roliga att gå bägge, för det mesta har jag gått själv. Vi har precis kommit in från vår sista idag.

Imorgon är det möte på Automobil clubben så då går eftermiddagen där.
Annars har dagen varit lite som det kommer att vara nu när hösten knackar på dörren.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg



Människan bäste vän är hunden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: