blixtgordon

Stackars Gordon

Kategori: Allmänt

Onsdag 21 oktober.

Idag var det jobb igen, saknar Anna ( min arbetskamrat)nu när hon är hemma.Har ritat o klippt på jobbet idag gjorde lite roliga figurer som jag ska klistra upp på ridån. Vi har en scen som ungarna använder sig av när dom ska spela. ridån är ett gammalt svart tyg som ser allmänt tråkigt ut, så jag tänkte pigga upp det med lite roliga figurer.
Måste gratta vår dotter som blev erbjuden ett nytt jobb idag, hoppas att hon tar det. Det passar henne, vi ska hjälpa till med Alize. Man måste prova lite nytt och hon klarar detta galant.

Gordon ligger här vid mina fötter och ser jätte lessen ut, han är kär och får inte träffa bruden. Det är alltså en tik som höglöper här i närheten och vi råka träffa henne när vi var ute, det blev kärlek vid första ögonkastet. Hon vek undan svansen så fint det var som hon ville säga- välkommen till mig.
Han skrek hela vägen hem, var rädd att han skulle få hjärtsnörp den gamle gubben. Nu ligger han här och tittar så olyckligt på mig för att det inte blev nåt.

har just tagit en kopp kaffe och en cigg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: