blixtgordon

Promenix

Kategori: Allmänt

Onsdag 28 oktober.

Har precis kommit in från en promenix med Thomas o Gordon, det är så skönt att gå en promenad på kvällen. Det är som Thomas säger man sover mycket bättre och Gordon tycker det är toppen att det blir en lång promenad på kvällen.

Annars tycker jag att dagen har varit som vanligt, Alize har varit hemma hos Thomas jag älskar verkligen vår lilla groda men jag får inte gjort så mycket på jobbet när hon är med. Det är mycke man ska titta på - mormor titta på mig nu, mormor kolla vad jag kan göra, mormor vad ska vi göra nu. Vi har haft henne hela veckan nu, eftersom det är höstlov och varken Anna eller Billy har varit lediga.
Har gjort färdigt för Vår lilla Halloweenfest på jobbet imorrn, allt är klart läskig fika och en bra film.
På tal om allt och inget, Jag VET inte hur jag ska göra med vaccineringen mot svininfluensan, har inte bestämt mig om jag ska ta det. I och för sig träffar jag många barn på mitt arbete men samtidigt tror jag på att bygga upp ett eget immunförsvar, vi ska snart vaccineras mot allt. Ja, jag får se hur jag gör.
Näää nu får det bli en kopp kaffe och en cigg, sen sängen för imorrn kommer vår lilla groda igen. Då ska vi iväg och rida, hoppas att det inte är för kallt, jag bruka frysa som fan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: