blixtgordon

Brrrr vad kallt

Kategori: Allmänt

Torsdag 1 oktober.

Nu känns det att det går mot höst o vinter, börja bli riktigt kallt ute kände det när Gordon o jag var ute. Annars tycker jag att det har varit en helt vanlig dag, med ridning hos Kim det går bättre o bättre för Alize. Hon fick ridstövlar idag hon sken som en sol.
Anna o jag hade ett allvarligt samtal idag, vad vi prata om berättar jag inte. Men man måste stötta sina barn när dom inte mår bra. Jag vet att allt ordnar sig, vet det eftersom jag har varit i samma situation. Så tar det lugnt min lilla gumma allt blir bra till slut.
Imorrn kväll ska vi till min bror o svägerska det ska bli skoj, behöver deras sällskap nu känner jag.
Ganska skrivtrött så det blir inget mer ikväll. Ska sätta mig o sticka på Alize tröja en stund till.

Kaffe har jag druckit cigg har jag rökt.

nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: