blixtgordon

Alizedag

Kategori: Allmänt

Torsdag 19 november.

Startade morgonen med att jag städade, det är nog det tråkigaste jag vet men det måste göras. Med två djur i hemmet får man städa ofta. Sen kom Anna o åt middag, Anders kom och vi åkte för att hämta Alize. Det är ju torsdag vilket är Alizedag först är det ridning på schemat sen hem och leka en stund, dusch, titta på Halv 8 hos mig med morfar, sen lite fika och SOS Gute. Sen är det sängen som väntar ( min säng förstås) mormor får ligga däruppe. Nu har både Thomas o Alize somnat så då sitter jag här, njuter faktiskt av att vara ensam en stund på kvällen.
Undra hur länge Alize vill fortsätta att komma till oss på torsdagar, hon själv säger att det ska hon alltid göra. Det är så underbart att få träffa henne så mycket som vi gör.

Nähä nu ska jag titta på TV. Ciggen o kaffet tog jag innan.

Vi har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt.
                                                                               Goethe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: