blixtgordon

Fyyyyy mår inte bra

Kategori: Allmänt

Måndag 9 november

Jag känner mig inte riktigt kry, vansinnet trött, ont i kroppen ( inte svininfluensa) känner mig lite deppig. Vet inte varför men ibland så är det så. Jag ska ju alltid vara den starka hålla ihop allting ingen får ta illa upp, jag finns här för den som behöver det. Men jag skulle bara vilja packa väskan ta Alize med mig och sticka till värmen, se jag ska ändå ha med mig nån familjemedlem sån e jag. Imorrn ska vi samlas alla fritidsledare och samtala om vår målsättning och hur året 2010 ska bli.

Inget mer klagan nu. Det bästa utav allt är att min jobbarkompis Anna är tillbaka efter en månads ledighet, jag har faktiskt längtat efter henne. Vi har så jäkla roligt på jobbet och trivs så bra ihop. Det är tur att jag har haft Suss och Elin vid min sida under denna tiden.
Nähä idag blev det inte mycket skrivit nu ska jag at en kopp kaffe ciggen har jag redan tagit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: